یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۰۵:۳۱

26 فروند لایروب و کشتی ناجی خریداری شد

باشگاه خبری فراساحل: معاون مهندسی وتوسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: شش فروند لایروب و 20 کشتی ناجی برای استقرار در بنادر کشور خریداری شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، نورالدین علی آبادی روز دوشنبه در بندر دیر افزود :لایروب‌ها شامل دو فروند با ظرفیت هشت هزار متر مکعب، دو فروند چهار هزار متر مکعبی و دو دستگاه یک‌هزار متر مکعبی است. معاون مهندسی وتوسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی اضافه کرد: علاوه بر این هم اکنون کارهای روزمره عملیات لایروبی توسط سه شرکت در سه بخش کشور شامل شمال، جنوب شرق و جنوب غرب انجام می‌شود.

وی در باره لایروبی بنادر گفت: پس از انقلاب بنادر لایروبی چندانی نداشته و مقدار زیادی لایروبی در مجموعه برای بنادر ایجاد شده است که حدود 35 تا 40 میلیون متر مکعب است. وی در ارتباط با کشتی‌های ناجی خریداری شده بیان کرد: هم اکنون 16 فروند از این کشتی‌ها وارد کشور شده و چهار فروند دیگر در حال تحویل است. علی آبادی افزود: اولین ناجی که 45 متری و بزرگترین کشتی ناجی کشور است و در آب‌های آزاد و دریا کارآمد بالایی دارد، برنامه ریزی خرید آن انجام شده و با صنعت داخلی این کار فراهم می‌شود. وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید تجهیزات دریایی و خشکی شامل چند دستگاه لایروب، قایق‌های جمع آوری آلودگی و لکه‌های دریایی و در خشکی دستگاه‌ها و ماشین آلات تخلیه و بارگیری کانتینر، جرثقیل تخلیه و امکانات فرعی می‌باشد. وی گفت: در بخش تجهیزات دریایی با اعتبار 403میلیون دلار از کشور هند خریداری شده که آماده بارگیری است و اولین محموله آن ظرف یک ماه آینده وارد کشور می‌شود و به مرور زمان مابقی تجهیزات وارد کشور خواهد شد.



  کد خبر : 2782
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :